Eivind prøvar passande jakker

No er eg heime i leiligheta etter ein herleg laurdag. Første laurdagen fri sidan… Sommarferien? Dagen starta heilt topp. Ein time corebar (og Eivind utan takt imponerte igjen). Deretter tok vi turen på Bodyshop og sørga for å skaffe oss shampo og balsam som luktar snydens. Deretter raida vi Markveien og var på ein såkalla shopping-spree. Yess, ein av dei dagane det faktisk er artig å shoppe! Kjøpte ny skjorte, ein tjukkegensar og ei treningsjakke som er litt for stor… Eivind slo til og var storkar og gav meg årets julegåve. Den skal de få sjå seinare. Men no er det Eivind som skal få merksemda. Han har prøvd mange kule jakker.

jakke2

jakke1

jakke3

Sjåpåkjekkasen!;)

3 responses to “Eivind prøvar passande jakker

    • Hehe, det er kollegaen min, Mari! 🙂 Men han er ganske kjekk, så eg skjønnar kvifor du trudde det var kjæresten min. Heheheheh… 😀

Legg att eit svar

