Baby come dance with me!

Glede i heimen folkens!
No er det TOTAL glede. Mannen i våre liv (Jannik, Anedi-spagedi, Mathild og Børgj) kjem til Noreg i vinter. Hurra!! Kva tid skjer det? Jo, på sjølvaste valentinsdagen! 14. februar, på Parkteateret! Då kan vi danse til Baby Come Dance With Me live! Også kan vi synge med på Jessica Simspons. Også kan vi sjå på mannen med luskehåret på kloss hald og tenke at «herregud, du har ikkje aning om kva du har gjort med liva våre, lekis, Adam Green.»


YEY!!

4 responses to “Baby come dance with me!

    • Haha, ja, det tvila eg ikkje på. 🙂 Då eg fekk vite det på fredag kom det eit hyl som gjorde at Christopher måtte be meg halde kjeft. Og eg prøvde å ringe Jannike så mange gonger at eg innsåg at herregud, no burde eg faktisk skjerpe meg… 😀

Legg att eit svar

