If I had a heart

Eg angra på at eg ikkje tok med meg kamera på konserten. Eg angra på at eg ikkje tvang alle rundt meg med på den. Eg er lei meg på alle som ikkje var der sine vegne. Fever Ray er i og for seg fantastisk. Å kome dit, og ikkje forvente meir enn mystisk, kosleg, beroligande og fin musikk, for så å kome til Sentrum Scene og sjå den feitaste scena eg nokon gong har sett, vart ei stor oppleving for meg. Scena var dekka av røyk og Karsten-lampar som belyste scena i takt med musikken. Det var magisk, og eg vart bergteken. Det var første gong eg har vore på konsert med Christopher og eg har holdt kjeft under heile konserten. Eg sat berre og måpte.
Karakter:

5,5/6

7 responses to “If I had a heart

  1. neei, du såg ikkje fever ray på øya du? du måtte jo sjå arctic monkeys som du har sett minst tre ganga før? viste du kom til å digge det. verdens kulaste svenske dame.

    • Nei, eg gjorde ikkje det… :/ Var på jobb, så rakk berre å stikke ein svipptur innom Arctic før eg måtte tilbake, så vart ikkje snaue Arctic Monkeys-konserten heller… 😛

      Men ja, kulaste svenske dama! Ein gong til, ein gong til!!

    • Du får benytte sjansen neste gong, om det vert nokon neste gong. Du burde absolutt vore der, det var magisk. 🙂

Legg att eit svar

