Julebord med Øyafestivalen

Heia innslepp! Heia innslepp!

3 responses to “Julebord med Øyafestivalen

  1. Stilige bilder, Birgit!

    Lurte på om jeg kunne spørre deg om litt utdyping angående medier og kommunikasjon på høgskolen! Lurer på hvordan jeg kan få innpass 2.året… Regner med at det er pga Bjørknes, men lurer på om det er karakterkrav og hvordan jeg eventuelt søker. Har lest en del om studiet nå og er interessert.

  2. Tusen takk for utfyllende svar. Har bare ett spørsmål til. Når jeg søker via samordna opptak får de vel ikke vite at jeg vil begynne rett på andreåret? Eller?

  3. Igjen, tusen takk for utfyllende svar! Blir veldig glad for det, for jeg tror nok jeg kommer til å søke der. Virker jo midt i blinken både med fag og så mye praktisk arbeid! Men bare så jeg har forstått deg riktig; jeg søker på vanlig måte, men sender inn karakterutskriften min fra Bjørknes og merker konvolutten og slikt, og da skjønner de at jeg vil rett på andreåret? 🙂
    Satte veldig pris på at du tipset meg om dette!

Legg att eit svar

