Birgit’s handyguide: Ny garderobe

Yes, eg fekk låne drill med Kristoffer og var klar til å ta tak på garderoben. Hadde slik som biletet ovanfor, men det er ingen vits når veggen er superskeiv og heile opplegget er klar for å velte over – og det berre er snakk om tid. Eg tok turen rundt i heile Oslo for å finne knaggar eg kunne bruke, eller oppheng, eller whatever som kunne fungere… Ingen hadde noko. Då vart det Ikea. Ingen hadde noko der heller. Men så fann eg hyllevinklar i hage-avdelinga. Dei kunne eg bruke!

Så… Tok til på denne veggen.

Skrudde opp ein vinkel…

Skrudde opp fleire vinklar…

Og vips: Ny garderobe! Pris: 210 kroner. 35 kroner stk!

Fornøgd? Ja. Lov til å bore hol i veggen? Veit ikkje. Tek vi standpunkt for det no? Nei.

Legg att eit svar

