Se og Hør på sitt beste

I dag etter trening (obs! sjølvskryt her: Step/Styrke, Mage/Rygg OG Afroaerobic! Wow, wow, wow!) var eg innom jobb for å hente blad som eg kunne kose meg med i hengekøya i kveld. Uncut, Q, Mojo, Cosmopolitan, Pondus, Kollektivet og andre godsaker fekk vere med i sekken. Då eg skulle betale for stratosen i kassa, kom eg over Se og Hør. Eg pleie som regel alltid å sjå på framsida, men denne gongen var det ei sak som fekk meg til å måtte lese, og sjå på bilete. Charterfeber-Hilde har fått seg kjæreste. Og han er 21 år! TJUEEIN! Hilde har ein son på 15 år, som gjorde saka ganske så lekker. Difor gir eg dykk herved gleda av å trekke på smilebanda.

Charter-Hilde og kjærasten.

Så bra for Oscar at han endeleg har fått seg ein leikekamerat!

Og dette gjeld sjølvsagt ikkje berre på sofaen!

Kven er kven? Ikkje godt å sei, men det står at det er Oscar som er på delfinen, så det er turtelduene på kvalen. Kjekt for dei. Og ikkje minst kjekt for oss.

6 responses to “Se og Hør på sitt beste

  1. Har ikkje den der medie»vitenskaplige» skulen opphavsrett på pensum? Du veit, sånn derre kva-som-er-ditt-og-kva-som-er-mitt-og-kan-eg-i-så-fall-få-låne-det-som-er-ditt-eller-kjøpe-det-eller-leige-det-eller-får-eg-bot-dersom-eg-berre-tar-det-problematikk?

    Kanskje det vart stemt bort til fordel for kurs i iPod…

    Glatten 🙂

Legg att eit svar

