I’m gonna dance with somebody!

Klokka er 02:43 og eg er lys våken. I dag har eg donert kle til Fretex, vore på skulen, 9-timers vakt på Narvesen, rydda rommet, betalt rekningar, heve ut garderoben, og lagt annonse ut på finn.no (gratis!), vaska, og er på ein måte klar for å legge meg. Og eg burde for all del ha lagt meg for 3 timar sidan, men humøret mitt er som stemninga i «Dance with somebody» av Mando Diao. Hadde det ikkje vore for at Christopher ligg i naborommet og søv, hadde eg guffa den max opp på anlegget og dansa med tøfflene til dei datt av (yeah, skikkeleg hardcore!)!

I’m falling in love with your favourite song…
I’m gonna sing it all night long…
I’m gonna dance with somebody!
Dance with somebody!
Dance, dance, dance!

Kanskje eg bør måle blodsukkeret mitt.

Legg att eit svar

