Love is a burning thing

I går var det ein veldig slakk dag etter jobb. Nachos, film, godteri, cola, godt lag og alt som skal til for å ha ein dagen derpå som er komplett. Til mi store glede var  «Walk the line» på menyen. Kvifor eg ikkje har sett den før no? I have no idea! Men den er flott! Reese Witherspoon har ikkje akkurat hatt det beste repertoaret, men her brillierar ho saman med Joaquin Phoenix. Eg kjøpe alt! Elvis som tilbyr Johnny Cash paprika-chips backstage er priceless. Og kven hadde trudd at Witherspoon kunne synge? Om du er like treig som meg, og ikkje har somla deg til å sjå den enno, så ville eg gjort det no! Den er top notch. Kanskje du burde bruke valentinskvelden med ein sjarmis i armkroken og Reese Witherspoon og Joaquin Phoenix på skjermen? I would, hadde det ikkje vore for at eg straks skal avgarde for å sjå mannen i mitt liv på Parkteateret.

Og det er jo morsdag  –  så mamma, gratulerer med morsdagen kjære maen! – Takk for at eg vart til!

Legg att eit svar

