Heart and soul

Adam Green-konserten i går kan berre beskrivast med eit ord: sjukt. Det var eit energinivå på scena eg ikkje har sett maken til. Dansen har eg ikkje set maken til. Klininga med den eldre dama har eg ikkje sett maken til. Det er ei slik oppleving som ein kan seie; «du skulle berre vore der» til. «Jessica Simpson», «Dance with me», «Drugs», «No legs» og «Baby’s gonna die tonight» var berre få av fleire gode/sjuke/latterlige sprø låtar som vart spelt den kvelden. Crazynesskarakter: 6.

Oppvarmingsbandet, Jukebox The Ghost, er det første oppvarmingsbandet som nokon gong har fått meg til å gå i frå konserten med oppvarmingsbandet sitt materiale i handa. Vinyl og album måtte kjøpast, og eg angra ikkje. Sjekk dei ut! (Video ligg også i innlegget under)

Legg att eit svar

