Blind i snøen

Det var som i skomakergata. Skikkelig, skikkelig trivelig. Eg hadde Cut Copy på øret, og gjekk med augene lata att og kjende snøen sakte men sikkert dekke andletet mitt. Det gjorde meg ingen verdas ting. Det var faktisk veldig godt. For eg hadde eit by:Larm festivalpass i lomma, og kvelden min ser slik ut:

Og sjølv om eg var på Casiokids i går, må eg det i dag også. Og kanskje det blir munn til munn på Blå etter Jaga Jazzist? Vi får sjå kva kvelden byr på. Eg må i alle fall by på ei reprise frå i går. Hadde som mål i går; å skrive oppgåve etter at «Fot i hose» var ferdigspelt. Det passa meg ypperleg at det vart siste låta.

One response to “Blind i snøen

Legg att eit svar

