Freaks and Geeks

No har eg sett heile serien. Den er fantastisk, og eg kan med dette anbefale den på det sterkaste: Freaks and Geeks. Med 9,5 poeng på IMDB ser ein fort at mange er einige med meg. Hugsar at eg som kid såg eit par episodar, for lenge sidan. Trur den gjekk på TV-Norge, men vart teken av sending. Dvd’en kom ut nokon år seinare, og no har den altså landa her hos meg i Oslo. Den var sett ferdig på kun kort tid. Den fekk meg til å le høgt, grine, rynke på nasa og humre i lang tid etter at eg var ferdig med enkelte episodar. Musikken er herleg, karakterane er fantastiske. Replikkane også. Berre sjå her: 

Daniel: I wrote out some Ramones songs. 
Nick: The Ramones? They only use like three chords. 
Daniel: Alright, so I’ll learn another one.

_____________________________

Lindsay: Mr. Rosso, Nick and I are just friends.
Mr. Rosso: Hey, no need to explain anything to me. I got it on in a van at Woodstock.

_______________________________

Millie: You’re high! 
Lindsay: How could you tell? 
Millie: I know what high people look like. I went to a Seals and Crofts concert last summer.

_______________________________________

Og for å lokke litt til… Bill is dancing!

2 responses to “Freaks and Geeks

Legg att eit svar

