1000 ord før sengetid?

Wops. I dag starta eg på eksamen, det vil seie: såg over planleggaren min og fekk angst. Konsertar (Noah And The Whale, Casa Murilo, Faithless, besøkskurs, jobbing på Narvesen, Øya-møter, student-tv, jobbing på barneskulen, boka eg vil lese ferdig, get dancy, solskin, trening, sykkelturar i skog og mark, jobbsøking, Casa Murilo, 16. mai, 17. mai, og ein eksamensproduksjon til? Konklusjonen vart: Bli ferdig med eksamen fort som pokker. Så då starta eg, og no har eg (med insipirasjon frå May Britt) sett meg frist til 1.mai, så eg kan gjere alt det kjekke eg vil, vil, vil og fokusere på dokumentaren med senka skuldrar. Eg er oppe i 572 ord, og lurer på om eg klarar å knekke ut i overkant av 400 til før eg sovnar. Hm. Can I? YES WE CAN!

Klump

3 responses to “1000 ord før sengetid?

  1. EG VIL PÅ NOAH AND THE WHALE! åå. får ikkje med meg nokke lengre eg. oslo- im so ready for youu!

    det går nok bra med heksamen!

    • Du kjem til hausten, og eg vedda på det blir MASSE bra då også. 🙂

      Velkomen skal du vera kva tid som helst, Ida!

Legg att eit svar

