Prosjekt: Grøn Mann

Mat.

Laks, fløtesaus med blåmuggost, brokkoli, pasta og basilikum. Nam.

Dag 1: Grøn mann…

I dag starta eg prosjektet: Å ikkje gå på raud mann, men vente på den grøne mannen. Småprøvde meg på det i helga, og det skal seiast: Det er vanskelegare å gjennomføre dette ein laurdag enn ein småhektisk mandag, men dog. Planen er å gjennomføre mandag til og med søndag utan å gå på raud mann, og i dag har det gått fint. Eg har kryssa fire lyskryss, og klart å vente utan å bli smågal. Men dette med herleg musikk på øyret. Tenkjer det vert betrakteleg vanskelegare utan støttande musikk. Det er så rart kor vanskeleg ein så absurd og enkel ting burde vere. Kryssar fingrane mine for at det skal gå bra, men har mine tvil. Gode tips? Mottas med glede.

One response to “Prosjekt: Grøn Mann

  1. Tipse mitt er: stress ned. Kva hastar slik at du må bruke nokre sekund på å gå mot raud mann og risikere å bli skada og vere eit dårleg døme for dei små som skal lære trafikkreglande av våre eksempel. Du veit : Høyr ikkje berre på kva eg seier, men sjå kva eg gjer……
    Her er ingen grøne eller raude menn, berre vanlege nordfjordingar

Legg att eit svar

