Tilbake til ein «favoritt-gammal-vane»

Her om dagen, laurdag trur eg det var, var det ein liten musikkprat som fekk meg til å kome på Mercury Rev albumet «All is dream», som eg ikkje har høyrt på fleire år. Albumet kunne spelast om att og om att, fleire gonger for dag. Eg vakna kvar dag til «The dark is rising» og måtte vente til albumet i sin heilheit var ferdig før eg kunne skru av anlegget og gå. Eg prøvde å finne igjen albumet, men bortevekk var det. I dag skal eg ta turen til Platekompaniet, og sørge for å gjenoppta den gamle vanen. Eg vil anbefale deg å gjere det same, det er ein fantastisk fin start på dagen. Og albumet er nydeleg.

Legg att eit svar

