I’m Jim Morison, I’m dead

No sit eg inne etter å ha vore ute ei stund. Det snør enno litt, og Mogwai er på anlegget. «I’m Jim Morison, I’m dead». Ganske bra låt for veret.

Det er første snøen, og det er den eg likar aller best. Den var perfekt, og fekk meg til å bli i i overkant entusiastisk. Eg fekk behov for å fortelle folk om at hei, no snøva det, har du sett det?! Snøkorna var akkurat store nok til å lage snøstemning rundt lyktestolpane, og snøen smelta ikkje før etter ei stund etter at den traff nasetippen. Det er den friskaste lufta ute. Snart legg snøen seg i Birkelunden slik som på biletet over. Då skal eg kjøpe kakao på Cocoa og sjå lenge på snøen. Word.

 

Derimot, terskelen for å kravle ut av ei varm og god dyne, ha nakne føter mot det kalde golvet, for så å hufse seg avgarde i morgon tidleg…. Den terskelen vert større.

Legg att eit svar

