Dagens anbefaling: Bård Watn

I starten av oktober var eg i tidenes bursdagsselskap. Chris fekk eit heidundrandes surpriseparty som Eivind, og Astri (kjærasten til Chris) hadde arrangert. Det var bursdagshattar, dj’s, diskokule, livemusikk og ballongar. Og Chris ante INGEN ting. Casa Murilo stod for eit par låtar, og denne gongen lot eg meg overraske. Eg hadde aldri høyrt stemma til Bård Watn før, men eg vart fortrylla.  Desverre fekk eg berre filma ein liten bit av kveldens song, men herregud for ei stemme!

Han er rett og slett fantastisk bra.

Festen var forøvrig heilt super, med dansing til langt på natt, gode samtaler i kvar ein krok, og stygge vitsar på kjøkkenet.

Eivind er herved erklært: Den beste party-arrangøren nokon sinne.

Legg att eit svar

