Dagens anbefaling: Vata te

Eg kosar meg gløgg i hjel når eg drikk denne teen. Den er avhengigheitsskapande, og eg har drukke den konstant sidan eg var heime i juni, og eg vert ikkje lei. Så då er det vel kanskje på tide å anbefale den til mine kjære lesarar også, slik at de også kan kose dykk med denne herligheten. Navnet er Vata, og det er ein krydderte som inneheld lakrisrot, ingefær, kanel og kardemomme. Den er perfekt til kveldsbruk då ein faktisk blir roleg av å drikke den, men den funkar feitt på dagtid også, om ein bere vil drikke noko varmt som smakar himmelsk.

I følgje produktbeskrivinga skal den hjelpe mot følgjande:

* Lett uro i sinn og kropp

* Lettere søvnbesvær

* Luft i magen

* Kalde hender og føtter

No skal ikkje eg reklamere så veldig her, men altså. Du vert roleg av å drikke den, og ein får sove godt om natta om ein drikk ein kopp før sengetid. Resten anar eg ikkje. 🙂

(Den er å finne på Sunkost om det skulle vere vanskeleg å finne den i butikken)

 

3 responses to “Dagens anbefaling: Vata te

  1. eg har ein dritgod sweet chili te fra yogi også. den er diggbar. og det er du også. spesielt i den fine islandsgensaren! 🙂

Legg att eit svar

