Gazas tårer

Var på Gazas tårer i går med ein kompis. Tormod (bror) sa at eg strengt tatt ikkje måtte sjå filmen då eg allereie har «den rette haldninga» når det kjem til krig. Eg måtte sjå den likevel. Etter filmen vart eg sittande i stolen til alle i salen var ute. Då reiste kompisen seg opp, og vi gjekk. Det tok lang tid før vi sa noko, og einaste orda vi fekk ut var: «Dette var eit hardt slag i magen.»

Filmen gjev ofra verdigheit, og  gjev oss ei djupare forståing for kva som eigentleg foregår i Gaza – ei røynd som ofte vert distansert. Filmen viser korleis dei uskuldige små barna vert skotne på kloss hald, men likevel ser dei andre framover til ei tid der dei kan opptre som juristar og legar for å stille Israel til retten, og hjelpe andre som har opplevd helvetet i Gaza.

3 responses to “Gazas tårer

  1. du burde også sjå filmen til may, ho palestinske jenta som går i klassen min. ho var tre mnd i gaza i vinter for å lage ein film om tre kvinner som er der. veldig fin.

    eg gruegleda meg til å sjå gazas tårer. skulle egentlig sjå den på den store kinodagen, men eg turte ikkje å utsette meg for den slags klokka tolv på formiddagen..

Legg att eit svar

