Visa… Mastercard… Everlastingcard…

Slik ser visakortet mitt ut. Men med visa-logo og ulike tal på sjølvsagt. Visakortet mitt minner meg stadig vekk på at «Birgit, no må du spare pengane dine, så du kan reise ut i den store verda igjen.» Og visakortet mitt har den effekta. Heldigvis. Visakortet mitt får meg til å ville arbeide rompa av meg for å få inntekt til diverse rundreiser. Men, eg kunne så inderlig ønskje at eg hadde eit kort, som eg kunne bruke på naudsynte ting, som fungerte slik at om det verkeleg var naudsynt, så vart det aldri trekt… Les: Mat, husleige, straumrekning. Då kunne alle dei andre pengane vere øyremerka konsert/musikk og reise. Og tenk så mykje pengar eg då hadde hatt til alt det som skjer! Fins det slike kort? Eg vil ha eit everlastingcard!

3 responses to “Visa… Mastercard… Everlastingcard…

  1. Eg hadde ei veninne ein gong som på den tid nytta sjekkhefte til alle betalingar. Ho trudde at så lenge ho hadde sjekkar i heftet sitt, hadde ho og pengar på konto. Sjekkane måtte vi skrive ut med beløp og mottakar og det var meininga at vi førte opp beløpet vi tok ut på ei oversiktside der inn og ut beløp skulle skrivast inn.
    Ein dag fekk ho brev frå banken med melding om at ho hadde overtrekt kontoen. Det kunne ho ikkje forstå for ho hadde no sjekkar igjen.
    Forklar ho det den som kan

Legg att eit svar

