Take away?!


Her er eg. Slik ser eg ofte ut. Eg ser slik ut når eg spør om eg kan få kjøpe ein kopp kaffi, eit målitd, ein kopp te eller kanskje til og med både ein kopp kaffi og eit måltid på ein og same tid. – På restaurant eller café vel å merke. Men for mange så ser eg ut som take away-Birgit. Det skjer fleire gonger enn det ikkje skjer. Om eg sit meg ned på eit bord, og ventar på maten, kan den dukke opp i doggybag. Den kan dukke opp i doggybag om eg er saman med andre også, då får dei helst maten servert på tallerk. …Så i dag då eg skulle kjøpe meg kaffi på HiO-kaféen, tok eg av meg (nesten) alle kleda, flekka opp macen på eit bord, la ut skulebøkene mine og opna opp midt i boka – slik at det ikkje kunne misforståast: Her vil eg sitte. Også gjekk eg for å bestille ein kaffe latte med h-mjølk. Fekk den i take-away beger. – Eg sit der borte, seier eg og peikar på mannen bak kassa som forøvrig observerte meg då eg pakka ut flyttelasset mitt på bordet. – Jaha, ja! Det såg bare ikke sånn ut.

 

WTF!?!?!?

One response to “Take away?!

Legg att eit svar

