Korleis vite at det er ekte skinn?

Eg sat på bussen her om dagen i fredeleg ro. Med musikk på øyret og bok i handa var eg klar for ein liten tur til den vesle familien. Etter å ha køyrt ei lita stund høyrer eg ei valdsam romestering bak i bussen, og ei dame som ropar «nei, nei, nei, kom hit!» I det eg snur meg for å sjå kva som skjer, ser eg eit dyr av ein hund som kjem springande mot meg i full fart. Eg rekk ikkje tenkje før den står der foran meg og klikkar fullstendig. Av lyden å dømme høyrtes det ut som om dyret skulle drepe meg.  Eg har aldri høyrt ein hund klikke på den måten. Har aldri høyrt nokon klikke på den måten.  Men dyret knurrar og bjeffar, glefsar tenner og siklar. Og då eg ser på han minner dyret meg om Cujo. Men det var ikkje meg Cujo ville ha. Han klikka på veska mi. Skinnveska eg kjøpte i Marokko. Den lukta nemleg sterkt av… 

 

Legg att eit svar

