Feffe tjueni (men var det ikke 28 da, gutten min?)

Ok. Sidan eg er såppass nerd, så går det ikkje an at bursdagen til Feffe skal gå hus forbi på denne bloggen. This post is dedicated to the world’s best Fredrik. Brrrrrrrrrr…. Fredrik Mortensen, FREDRIK MORTENSEN!

 Kjærleiken veks for Feffe. Og til (all you single ladies, all you single ladies…) alle dåkke der ute som lurer på kvifor Feffe er verdens beste Fredrik; her kjem k(n)ul(l)epunkta rekandes på ei fjøl:

  • Over gjennomsnittet bra humor
  • Sjuuukt bra på å lage mat
  • Tafsekonge (Ikkje noko fugletafsing, Feffe gjer jobben!)
  • Musikknerd
  • Lutter øre
  • Full av one liners
  • Kan ta fram Fredrikstad-dialekta, og snakke om løk på kommando
  • Omsorgsmenneske
  • Søndagsworthy
No har naboen begynt å knulle høglytt, klokka er 13.40, og eg vert så distrahert at eg må avbryte kulepunkta, skru opp lyden på anlegget og ta meg til med noko anna.  Poenget er: GRATULERER med dagen, verdens beste Fredrik! Eg hugleikar deg av heile mi klissete hjarterot. 
Feffe for president.
Legg att eit svar

