Nam Nam!

Faen, ting går meg så jævlig hus forbi for tida. Og no skal eg sørge for at det ikkje går deg hus forbi…  Crazy-B, DJ Need, DJ Pone og Little Mike kjem til Oslo! 24. september! Dei fire franske som gav turntabelism ei heilt ny meining for meg, Birdy Nam Nam! Å fyffaen kor eg gler meg.

Dj Need:

Dj Pone:

Lil Mike:

Crazy B:

…og saman vert dei:

jævlig feite.

One response to “Nam Nam!

  1. snilde deg, Tinnen. Du har eit godt og frodig liv, men du skal ikkje bannast. Ordforrådet ditt er rikt og vakkert korsom

Legg att eit svar

