Lengtar litt etter snøen gitt

Høyrer rykter om snø på Facebook, twitter og aviser, og eg har fått eit sterkt behov for å boltre meg i snøen. Spesielt når eg ser ruskevérbilete frå Strynefjellet (vg). Det rykker litt i foten som vil til korketrekkaren og renne grisefort på akebrett!

Og når eg skal jobbe med Snowboard VM (februar 2012) tenkjer eg også at det er ei skam at snowboardfoten ikkje rykker like mykje (les: i det heile), men det har eg tenkt å gjere noko med! Målet før februar 2012 er å kome tilbake på brettet – og digge det. Eg startar med å digge snø, og så skal resten kome av seg sjølv. Eg får jo lyst til å stå på brett når eg ser puddersnø (utan å vite heilt kvifor), kanskje før eg veit ordet av det står eg på brett ned Gulekoppen? Kjenner at eg i så fall gler meg til det. Kanskje til og med sesongkort på Tryvann? Skal ikkje overdrive entusiasmen her, men dét hadde vore ein bra start på det 25. året. I følgje forskning viser det at slike aktivitetar kjem naturleg tilbake rundt 25-årsalderen. Eg vil ikkje vere unntaket, og skal utvide horisonten frå rå akebrettkøyring og bortoverski (som eg forøvrig ikkje synes er så veldig kjekt, bortoverski…).

Og skal du på utflukter med snørelaterte aktivitetar, ikkje nøl med å invitere meg! Eg kan bli glad av snøaktivitetar altså. 

Skikkelig glad.

Legg att eit svar

