In the T-zone

Når eg høyrer folk snakke om kor kjekke ulike sportar er, så tenkjer eg ofte «blablabla», det er sikkert heilt ok, og ikkje noko meir enn det. Men når det kjem til squash har det vore «blablabla» all over the place, og til slutt så måtte eg gi etter og prøve. Pontus tok med meg, forklarte reglar, high-fiva på min første gyldige serv, skraut litt her og der, lo der det høva seg,  – og var gentleman nok til å haldt kjeft der han burde. No er eg heilt øsa, og kan ikkje vente til neste gong eg får spele. Racket og nye sko står på øverste rad i prioriteringslita. Nok ein sport eg aldri kjem til å bli god i, men som eg syns er heilt topp! Feitt!

One response to “In the T-zone

Legg att eit svar

