Oppdrag vekemålet: Æ kan bak æ!

Dette vekemålet er å overvinne bakefrykta som både eg og Limita lid under. Men i dag overvann eg den med god margin. Foccacia stod på menyen, og etter å ha knust ei flaske med olivenolje på butikken gjekk det ikkje anna enn smooth. At folk kjøper 1-2-3 posar for å lage foccacia kan til og med eg med bakefrykt le av.

Ingrediensane er 5 stk: Mjøl, gjær, salt, olivenolje, vatn og rosmarin. Det er laga på 1-2-3, og er leikande lett!

Oppskrifta er følgjande:

  • Bland ein pakke fersk gjer i lunka vatn (omlag 1 liter).
  • Bland resten av tørrvarene (1 kg mjøl, ca 20 g salt)
  • La det heve i 25-30 minutt
  • Steik i ovnen på 250 grader i 25 minutt
Eg må innrømme at eg var litt skeptisk på om det kom til å smake noko særlig godt (fordi det var eg som hadde laga det), men når eg tok den første biten tenkte eg faktisk «satan, eg kan å bake!» No er eg mett og god, og kastar ballen over til Limita som skal lage kanelbollar innan søndagen er over. 

Legg att eit svar

