Tour De Art Walk

Gjekk ein liten runde i byen med Kjella, Eyvind og Limita. Der såg vi på nokre av kunstverka som er med i Art Walk-løypa.

Ved Folketeateret. Min favoritt.

Plutseleg vende Eyvind og Kjella nasa mot Hard Rock CAFÉ. Pokker. Vi måtte vere med.

Limita nekta, men gav seg over ende når dei truga med å spandere øl. Oslo sin dyraste øl, den er å finne på Hard Rock.

På Karl Johan sat ein dude og spelte "Solveigs song". Eg song med: Kanskje vil der gå både vinter og vår, og næste Sommer med, og det hele år; — men engang vil du komme, det vét jeg visst; og jeg skal nok vente, for det lovte jeg sist.

Legg att eit svar

