Crap Comedy – Reggie Watts

Ah, i kveld startar festivalen, Crap Åppå Park. Love it. Første komiker ut er Reggie Watts. Gler meg som eit barn. 

Det er mykje feitt på programet, men likevel kjenner at eg gler meg mest til cirque de crap, med programleiar Tor d’Evil. Tor d’Evil er morosam aleine. Men Martin Beyer-Olsen, Morten Ramm og Lars Berrum med fleire står på programmet saman med han. På laurdag gler eg meg mest til Tvungen Tekst, der Bård Tufte Johansen skal bestemme kva komikarane skal snakke om. Det lovar godt. Men herre – programmet er fullt av latterkramper.

Legg att eit svar

