Dagens anbefaling: St. Lars

Her om dagen var eg med Limita, Anders og Hanne på St. Lars for å feire bursdagen til Hanne. Det var ei særdeles nydeleg overrasking, det var berre Anders som hadde vore der før, og vi andre måpte opp til fleire gonger. St.Lars ligg i Theresesgate på Bislett. Musikken er schitzofren, maten nydeleg og servitørane hyggelege som få. Eg får vatn i munnen av å tenke på den kulinariske opplevinga, og vil no oppsumere frotsinga i bilete.

Appetizer: Frityrsteikt grisenase og griseøyre.

Skaldyr på sitt beste og eit lukkeleg bursdagsbarn i bakgrunnen.

 

Fin vin.

 

Vilt.

 

 

 

Endelaus sjokoladesaus...

Eg gjev St. Lars den nette sum: 6/6 moglege. Og om nokon tek meg med dit skal eg aldri sette meg på bakbeina. Berre så det er sagt.

Legg att eit svar

