Ferie for alle – ikkje ei sjølvfølge

Kjære giver til Barn i Norge

Denne uka er jeg og mine to barn Jennifer (4) og Michael (6) på Ferie For Alle med Røde Kors, i Sogn og Fjordane , et tilbud du er med og støtter. Det er kjempefint her, og jeg ville aldri hatt råd til å reise på ferie med dem uten dette tilbudet.  Michael sier at han aldri, aldri, aldri vil reise herfra igjen. Han elsker å bade i det store bassenget, og har også vært ute i kano, på bueskyting, malt t-skjorter og gjort mye annet.

Barna mine er veldig glade når de er her, og da er jeg også glad. Dette er første gang vi er på ferie sammen.

Hilsen Joyce (….).

Du kan støtte Ferie for alle ved å støtte Røde Kors  sitt arbeid for barn i Norge.  Eller, Trykk på lenga. Om du er i ei bedrift som set av midlar til slike saker, kan du  også tipse om denne lenken for beløp frå 3.000 og oppover.

Les meir om Ferie For Alle!

Legg att eit svar

