Eg ønskjer meg så sårt ein sofa

Eg ønskjer meg ein sofa. Ein god ein.

Legger ut ønskjeliste her, og om du skulle få lyst til å kjøpe meg ein skal ikkje eg stå på bakbeina.

Milano frå Bolia, med sjeselong. Den må vere på venstre side. Kan også kjøpast med ein puff i tillegg..

Scandinavia sovesofa, (Bolia) ser nesten heilt lik ut, men likevel ikkje…

Sepia sovesofa… (Bolia) Denne står høgt på lista.

Boston frå Bohus. 

Newport frå Living. Sjeselongen på venstre side vel å merke.

Sorrento hjørnesofa frå fagmøbler. Denne ønskjer eg meg aller mest. Den kostar minst også.

Har vel å merke ikkje prøvd nokon av desse, men veit at sjeselong er tingen med puff i tillegg – dersom den ikkje har puffavslutning.

3 responses to “Eg ønskjer meg så sårt ein sofa

Legg att eit svar

