Ting eg strengt tatt ikkje treng, men ønskjer meg likevel

Ventar på lønn. Då vert eg sugen på å kjøpe ting eg ikkje treng. Men når eg får lønna tenkjer eg at eg ikkje treng det likevel, det var vel strengt tatt ikkje naudsynt… MEN, alle desse tinga veit eg at eg ville blitt glad for dersom eg skulle fått dei. Sånn på «orntli».  Kanskje like glad som då eg fekk bananscrabble av Heidi. Alt er henta frå Coolstuff.no. Eg ønskjer meg fuglebrettet mest. Og så kjem sudoku toalettpapir og badeanda… 

Eg har ikkje iPhone, men når eg får det, vert dette coveret eit must. Jepp. Plutseleg vart eg materialist. Det får vere greit. Innimellom.

Legg att eit svar

