Oppdrag Vekemålet – på veg mot oppdrag utført…

 


Kom meg 8,52 km med denne lista på rendevouz:

  • Arctic Monkeys – I Bet That You Look Good on the Dancefloor
  • The Avalanches – Frontier Psychiatrist
  • Basement Jaxx – Take Me Back To Your House
  • Basement Jaxx – Jump N’ Shout
  • Beck – Sexx Laws
  • Blur – Song 2
  • Bob Hund – Fantastiskt
  • Cake – Race Car Ya-Yas
  • Camera Obscura – French Navy
  • Caribou – Odessa
  • Chromeo – Hot Mess
  • Crystal Fighters – I love London
  • Du – Risk And Investment
  • Familjen – Det snurrar i min skalle
  • Fischerspooner – Just Let Go
  • Golden Silvers – True No9 Blues
  • Jukebox The Gost – Hold It In
  • Justice – The Party
  • Kaiser Chiefs – I Predict s Riot

 

Har i underkant av 9 km igjen før oppdraget er utført. Det bør skje i morgon då eg har full jobbhelg og kun morgondagen fri. Merkar at det ikkje lenger er like kjedeleg å vere på SATS, så lenge eg ser på det som ei musikalsk er det faktisk ganske kjekt. Spørs om eg ikkje er komen over kneiken, om det er tilfelle er det eit vekemål utført i seg sjølv!

 

Legg att eit svar

