Oppdrag vekemålet: Delvis utført

 

 

Kom meg endeleg i veggen i dag. Det var så kjekt, og eg spør meg gong på gong når det vert for lenge mellom kvar gong: Korleis er dette mogleg? Det burde ikkje kunne gå. Så digg som det er å vere på Klatreverket i dei mørke haustkveldane burde eg ikkje ha lyst til å prioritere andre ting! 

Fingertuppane hadde godt av friksjonen. No er dei såre , men skal snart i veggen igjen så dei vert like godt herda som dei var før. 

 

 

 

Måtte  starte på kvite ruter, men enda opp med eit par gode grøne også. 

Sveitt etter ei god økt i veggen. Særs nøgd. 

Klatreverket på kveldstid: Tomt og himmelsk.

Ny design på barneveggen. Sjarmerande apekatar som lurer giraffen. 

Støl som pokker. No kan det ikkje gå meir enn ei veke mellom kvar gong. 

Neste del av vekemålet vert pizza til besøksvenen min. Det vert nok ikkje like lett å overbevise ho om at pizza er godt… Fingers crossed. 🙂 

Legg att eit svar

