Eg kan ikkje vaske ansiktet

På Underskog delte eg følgjande tekst:

Det går stadig opp for meg. Det renn vatn i mengdevis nedover albogane mine og ned på golvet, og det er vatn over heile vasken (benken altså) når eg er ferdig. Her er det snakk om kvelds- og morgonvasken av trynet. Dersom eg har sokkar på, må eg byte etter morgonvasken. Er dette noko fleire slit med, eller er det noko alle bør kunne? Det ser sjå sjukt lett ut på tv og film, men eg grisar berre. Bøyer eg meg for lite ned? Er vasken vår for lav? Har armane mine feil posisjon i utgangspunktet? Om eg prøvar å gjere det på andre måtar kjenns det berre kronglete og vanskeleg.

Responsen var enorm, og saka enda opp som eit lite forskingsprosjekt. Fekk fleire tips og eg merka fort at forbetringspotensialet var der.

Så rein har benken aldri vore etter kveldsvasken min! Teknikken er henta frå dette tipset:

«Dette problemet er eg GODT kjent med. Trikset ligg i håndledda! Du må bøye dei bakover slik at vatnet naturleg renn ned frå knokene på hendene dine, og ikkje berre suser vidare ned underarmane.»

Det trengs god konsentrasjon, men eg må framleis byte sokkar. Delkonklusjon: Vasken er for liten, det er ikkje min feil at det då vert så mykje gris.

Andre kommentarar som dukka opp:

«Saken er at når du tar hendene over ansiktet og lukker øynene, så opphører alt som ikke gir deg direkte sanseinntrykk å eksistere. Dermed faller vannet som treffer ansiktet ditt rett gjennom der du tror vasken er. Løsningen er altså å vente med å åpne øynene til du er sikker på at vannet har falt gjennom gulvet.»

«Jeg har begynt å ta på meg yttersko før ansiktsvask på morgenen, for å beskytte enten bare føtter mot kulde fra isvann eller sokkeføtter fra gjennomvåthet. Og det er nok en grunn til at jeg er glad for å bo alene, for det ser unektelig veldig dumt ut. Takk for denne tråden på en traust tirsdagskveld!»

«Jeg måtte prøve en gang til og gikk inn for å søle minst mulig. Trikset er å stå breibeint, bøye seg langt ned mot vasken og å heise skuldrene så langt opp mot ørene som du klarer. Akkurat det siste viste seg å være veldig lurt.»

«Det kan også være at du er en vanngris. Jeg kjente nemlig enn sånn en. Han hadde et bad hvor du måtte dusje i badekaret (med dusjforheng). En dag jeg er på besøk annonserer han at han må ta en kjapp dusj. Etter en times tid banker jeg på fordi jeg ville pusse tennene. Han åpner døra og en enorm sky av damp velter ut. Og det viser seg at hele badet, absolutt hele badet, er dekket av vann. Det drypper og renner fra vinduer, tak og vegger, og gulvet er en sjø av vann. Jeg spør ham hva i alle dager har skjedd. Ingenting, svarer han. Det blir bare sånn når han dusjer, siden han er så høy (2m). Men jeg er altså skeptisk til den forklaringen, jeg tror bare noen søler mer med vann en andre. Kanskje de har dårlig vannbeherkelse eller kanskje de bare liker å splæsje og sprute.»

«Jeg har samme problem med tannpuss. På mine eldre dager har jeg nemlig blitt forvandlet til et siklende og sprutende sølehelvete av et menneskeskall, og må stå krumbøyd over vasken for å unngå at skjorta blir full av hvite flekker. Hjelp. Hjelp!»

One response to “Eg kan ikkje vaske ansiktet

Legg att eit svar

